waarom zou je die scroll gebruiken als je die cijfers heb?? scroll is juit *piep* toch?
Iedereen kent het woordje van 6 letters groot.. Voor de één een scheldwoord de ander de dood.. Het niet beseffen wat het met anderen doet.. Wanneer jij dat ene woordje naar hem/haar roept.. Wanneer je zelf de pijn heb gevoelt.. Snap je pas wat men er mee bedoelt.. Je wenst het niemand toe.. Het maakt je kapot.. Je gaat van binnen langzaam verrot.. Je kan niet meer, je bent op.. dood op..Je vecht.., voor iets waarvan je de betekenis nog niet helemaal beseft..
LAAT ZIEN DAT JE RESPECT HEB EN ZET HET IN JE PROFIEL(onderschrift)
jah klopt heb ook last van scroll automatisme is dat alleen jah als je dan ander slot wil pakken in een vuurgevecht als je midden in de linie zit XDXD:) pak je snel de verkeerde marja on topic dat van die langer wachten helpt niet! enja een ticket sturen heb ik nog nooit gedaan dusja we zullen zien. probleem is nog steeds niet opgelost! naam:m4st3r0n3r lvl: 17 kd: 1.29:S SLECHT clan: team zero of precies andersom XD xfire: m4st3r0n3r skype: xth4n0thx teamspeak: m4st3r0n3r
Groepen: Ik ben de stoerheid's-groep xFire: ch13fmarty Berichten: 687
Gewoon neit scrollen? Ik scroll alleen, als ik aan het lopen ben, opeens komt er iemand, zodat ik niet nog eens 3 moet aankillken, maar ik kan zo direct doorschieten...
mijn 6th slot staat nou op b dat is toch iets makkelijker vind ik maar nogsteeds heb ik het probleem XD naam:m4st3r0n3r lvl: 17 kd: 1.29:S SLECHT clan: team zero of precies andersom XD xfire: m4st3r0n3r skype: xth4n0thx teamspeak: m4st3r0n3r
Die bug is niks De bug dat als je 6th slot change koopt en dan dat je het gebruikt dat het niet werkt vb. flash+medicboxen, ik heb flash vast en wil naar medicboxen dan blijft hij op flash, deze bug had ik meestal, das pas kut! GreetzZz, t3rm1n8or1