Ik ging is op gamersfirst.com kieken bij de store of er nog leuke aanbiedingen waren. Ik zag eentje die ik wel wilde hij staat onder featured en dan 8th slots. Ik wilde namelijk de 8th Slot: Camo Barrett (Sniper) - 60 DaysCost: 800 G1 Credits.
Nu log ik in om hem te kopen maar dan is ie opeens weg. En dit heb ik een paar keer herhaald om te kieken of ie niet weg was gehaald...
ga als je het niet gebruikt met google chrome, en staan de andere 8th slot wapens er ook? ~Starliqht ----------------------------------------------------------
dat had ik eerst ook maar toen kwam ik erachter dat als ik alles afsloot dat ik het wel zag
Iedereen kent het woordje van 6 letters groot.. Voor de één een scheldwoord de ander de dood.. Het niet beseffen wat het met anderen doet.. Wanneer jij dat ene woordje naar hem/haar roept.. Wanneer je zelf de pijn heb gevoelt.. Snap je pas wat men er mee bedoelt.. Je wenst het niemand toe.. Het maakt je kapot.. Je gaat van binnen langzaam verrot.. Je kan niet meer, je bent op.. dood op..Je vecht.., voor iets waarvan je de betekenis nog niet helemaal beseft..
LAAT ZIEN DAT JE RESPECT HEB EN ZET HET IN JE PROFIEL(onderschrift)