Na aanleiding van de overvloed van knives in de promo counter hebben we een only knives event geplant! Hopelijk zien we jullie allemaal met een knive om de rest van de tegenstanders te ownen!
-Wapens:Knives -Reload/Heal:Reloaden/healen mag bij de bases -Px items:Zijn niet toegestaan; Dus ook geen Smoke, Stamina, Adrenaline, Medic Boxen enz! -Characters: Engineer -Medic: Alleen healen bij de Bases -Prijzen: Top 3 wint een G1/Wr-E prijs!
Na de succesvolle event van zaterdag hebben we besloten om Siege War nogmaals te organiseren als een event! Op Zaterdag 13 Februari!, Hopelijk zien we jullie dan, om samen met ons de missies te voltooien!
Event informatie:
-Datum: Zaterdag 13 Februari -Tijd:20:30uur -Klasse:Battle Group -Server:Netherlands -Aantal Spelers:24
Event Regels:
-Wapens:Alle wapens -Reload/Heal:Reloaden/healen mag bij de bases -Machine Guns:Zijn toegestaan -Voertuigen:Zijn toegestaan -Px items:Zijn niet toegestaan; Dus ook geen Smoke, Stamina, Adrenaline, Medic Boxen enz! -Characters: Alle characters zijn toegestaan -Medic: Medic kit 1 & 2 zijn toegestaan -Prijzen: Top 3 Beide teams wint een G1/Wr-E prijs!
Alle prijzen worden gesponsord door onze hoofdsponsor G1 (Gamersfirst) De events zullen ook worden gecontroleerd door een G1 Admin op hackers/cheaters/buggers etc.
mooi ik zal eens kijken of ik erbij kan zijn waarschijnlijk wel en heb toch 90 dagen knife XD heb er zin in naam:m4st3r0n3r lvl: 17 kd: 1.29:S SLECHT clan: team zero of precies andersom XD xfire: m4st3r0n3r skype: xth4n0thx teamspeak: m4st3r0n3r
oh, ik kan niet bij de knives zijn Maar wel bij siege, alleen daar ben ik zo slecht in! ~Starliqht ----------------------------------------------------------