Waarschijnlijk gaat er een broadcast komen ( balk met tekst boven warrock ) met welke room en password erbij,
Natuurlijk zal je dan allang telaat zijn mocht je de room niet weten, dus kan je het beste 20:25 ofzo op de userlist zoeken naar de volgende namen ;
-'Admin' ( dan krijg je alle admins in de server te zien mocht 1 van ze online te zijn ) , aangezien die er meestal bij zijn om de prijzen uit te reiken en te spectaten. - Donkykongh - Belgianj3f - ( Rodneyy14, xp0wnagerr etc. helaas genoeg geband )
Hopelijk heb je genoeg info hieraan, anders hoor ik 't hier wel weer.
Greetz,
Chaos
rodneyy14? huhu hij is tog nie banned ? ik zag hem nog toen met mn naab acc toen main banned was
Hij wel banned, Ik weet niet of ik het mag vertellen ( denk 't wel ) Maar hij kreeg van van G1-Admin-Artemis wegens het vragen ( ik denk zeuren in de ogen van artemis ) wrm gyon banned was en toen vroeg wanneer neo online zou komen ofzo. even later was ie banned T_T ..
Dus als ik het goed heb: 1; rond 20:25 moet ik bij userlist zoeken naar admins, donkykongh, belgianj3f en rodneyy14. 2; daarna op de room klikke waar ze in zitten 3; als de broadcast komt als een kip zonder kop t*ring snel het w8woord erin pleuren zodat je in de room zit =)
Ik heb er zin in!!!! Siege war ga ik deze keer WEL deburan niu own ik niet
ik kan neit mee doen want in uo/bg ben ik altijd invis -,- en drn zijn er al zoveel gebannen, dadelijk ben ik daarom banned dus ja ik doe maar gewoon nniet meexD heb 3x siege war gedaan 3x invis 3x me huid vol gescholden (he buffon) dusja..xD
Ik heb er zin in!!!! Siege war ga ik deze keer WEL deburan niu own ik niet
ik kan neit mee doen want in uo/bg ben ik altijd invis -,- en drn zijn er al zoveel gebannen, dadelijk ben ik daarom banned dus ja ik doe maar gewoon nniet meexD heb 3x siege war gedaan 3x invis 3x me huid vol gescholden (he buffon) dusja..xD
Das idd waar als ik jou was zou ik niet meedoen, je had gewoon 5a6 kills met je m134 terwijl nioemand je zag!
kakgedoe... was t*ring snel met wachtwoord kom ik in room 0 opeens -.- had het int begin nie door ... toen opeens. WTF! Vanaf woensdag naar event uitgekeken... en nu zit ie vol =S doe deze week ff 100 events zodat ik kans maak in een room te komen xD clan: dutch.sky.hawks is lvl 29 is silver prem heeft kd van 1.13