tis gewoon een goede winkel!!! in mijn ogen goedkoop (760 euro) had ik een goede gamepc!!! vind ik niet duur, maar ze zijn echt niet vergelijkbaar met de meeste alienware pc's want die zijn echt uit zichzelf gemaakt om te gamen en dit is een samengestelde gamepc. dus das mijn mening;) TNX BERN TheSystem [TSYS] leader:D add me xfire: shredd3r57 PSV EINDHOVEN 4 LIFE!!!!!!!
Toch denk ik, als je niet in de buurt woont en je het via een website wilt doen, je beter naar alternate kan gaan.
Ik heb het een beetje vergeleken, en geprobeerd om dezelfde pc in elkaar te zetten op beide websites. Sommige dingen waren bij alternate duurder, zoals de processor en het geheugen, maar de videokaart was weer goedkoper.
Als je van allebei de goedkoopste koopt en het zelf in elkaar zou zetten ben je heel goedkoop uit. Toch denk ik dat je het door iemand wilt laten doen, en dit is makkelijker bij Alternate.nl, aangezien je daar gwoon een builder hebt, en als je hardware bij elkaar doet wat niet kan, geeft die daar meldingen over, maar als je het bij cd-romland doet krijg je dit niet, en krijg je alleen maar berichten over of je er andere dingen bij wilt kopen (zoals kabels e.d.), die je bij alternate er volgens mij gwoon ''gratis'' bij krijgt.
Hoop dat je hier iets aan hebt
Jikachu Speel je Starcraft 2 en zoek je mensen om mee te spelen? Nickname: Jasperino Character code: 851