Ik vind bug leanen nub, maar ik doe het soms in kali in die tunnel, met m134 en flash dan wel nice maar voor de rest gebruik het het nergens en ik vind het maar nub!
Lol wat jij doet is juist nub?
in khali Buis flash campen met minigun de grootste overpowerede wapen in warrock zo wat En dan nog bugleanen? Terwijl er ook nog maar 1 weg is waar je vandaan kan komen?
Ik weet niet of je het snapt maar wat je nu zegt is gewoon te nub als speler, Vind je dat echt leuk warrocke?
Sorry hoor maar dan kijk ik nog liever in een bug waar iemand zit of waar je even kan kijken, Maar je blijft toch niet in de BUIS zitten met flash en minigun totdat er iemand aan komt wandelen, khali derb campen is zowiezo al nub en dan nog flashen en buisbuggen Als je daar buggt kan je zelf office zien en die trap naar boven...
Dan ben jij toch echt de grote bug nub
lol dit doet me denken aan die goede oude warrock tijd toen ik best vaak bij robin in game ging en jij bij khali altijd een vast mijnen/flash camp plekje had, maar ben het ook wel met je eens over het flash campen en dan ook nog overpowerd wapen en leanbug gebruiken, want daarbij geef je de tegenstander geen kans voor een eerlijk duel.
_Jordy (Svotterlo) Xbox 360 Gamertag: Dutch MelonHead
q en e is juist handig. Je kan het ook gebruiken om te buggen maarja... Dan had warrock dat maar moeten oplossen toch? Verwijderen zeker niet... Als je er gewoon goed mee omgaat is dat heel erg fijn!
Waarom moet het eigk verwijderd door de mensen die ermee buggen terwijl de meeste mensen er gewoon normaal mee omgaan? Beetje onzin....
[ Bijgewerkt di mrt 09 2010, 09:39 ] Loveu <3
Ingame: xthanothx lvl: 28 Kd: wil ik het niet over hebbenxD
Ik vind dat Q en E juist heel erg handig is... WarRock kan toch ook gewoon die NubBuggs verwijderen/Oplossen? Veel mensen gebruiken het gewoon goed en maken er geen misbruik van. Ik vind dit geen goed idee Speelt CoDMW2 Dus Ben Niet Zo Vaak Online Hier!
nee, niet weghalen dan wordt warrock er niet leuker op dat leanen is handig als je snel ff wilt kijken of er iemant aankomt maar leanbug gebruik in bijna nooit behalven tegen camper's in de buis in Khali want dat zijn noob's!